DSİ NİLÜFER SPOR YÜZME
  ANA SAYFA
 

11.06.2014

YENİ TARİHLER AŞAĞIDADIR, SINIRLI KONTENJANIMIZ BULUNMAKTADIR, BURSA'DAKİ EN UCUZ YAZ OKULU SİZLERİ BEKLİYOR...


____________________


Dsi Nilüfer Spor Şampiyon!



 

                                         KURSLARIMIZ

  YÜZME-TENİS-VOLEYBOL-BASKETBOL-FUTBOL-HALK OYUNLARI-RESİM-MÜZİK İLE İLGİLİ ÇALIŞMALARIMIZ YAPILACAKTIR.

               45 YILLIK BİRİKİM VE DENEYİM

     
BİLİMSEL VE YAYGIN SPOR PROGRAMLARINDA LİDER:
                                     
                             DSİ NİLÜFER SPOR,
                                         
                ÇOCUKLARIMIZI HAVUZA BEKLİYOR...
      
                                    TESİSLER

     1.21x50 mt Olimpik Sekiz Kulvarlı Yüzme Havuzu
     2.12,5x20 mt Çocuk Oyun ve Çırpınma Havuzu
     3.2 Basketbol Sahası (Kapalı ve Açık)
     4.3 Voleybol Sahası (Kapalı ve Açık)
     5.1 Çim Futbol Sahası (Açık)
     6.2 Tenis Kortu (Kapalı ve Açık)
     7.1 Kondisyon ve Step Aerobik Salonu (Kapalı)
     8.1 Masa Tenisi Salonu (Kapalı)
     9.2 Açık-Kapalı ve Dinlenme Salonu
     10.Sağlık Merkezi, Okuma Salonu
     11.Kafeterya ve Kantin


Ä     Çalışmalar spor hekimi ve fizyoterapist kontrolünde gerçekleştirilecektir. Tesislerimizde sağlık merkezi mevcuttur.

 

 

Ä     Katılımcılara; çanta, t-shirt ve şapka verilecektir.

 

 

Ä     Tam gün çalışmalarımız; her dalda turnuva, satranç, okuma etkinlikleri, yarışmalar ve seminerler ile zenginleştirilecektir.

 

 

Ä     Turnuva ve yarışmalarda derece yapan katılımcılar çeşitli hediyeler ile ödüllendirilecektir.

 

 

Ä     Kursa katılan her öğrenciye sertifika verilecektir. 

 

 

Ä     Kurs programı sonunda başarılı görülen sporcular DSİ Nilüferspor alt yapısına girerek lisanslı sporcu olarak şampiyonalara katılma şansı kazanabileceklerdir.

 

Bursa Tam Gün Yüzme Kursları
Yüzme  



Kayıt ve Bilgi:

Tel: 0.224.362.44.80
       0.224.360.50.00 /1332

D.S.İ Nilüferspor Kulübü
Eski Fakülte Karşısı Duaçınar
Yıldırım / Bursa


 





Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen: Gülşen , 14.06.2015, 14:18 (UTC):
Ücretini ögrenebilirmiyim

Yorumu gönderen: zeynep, 28.07.2014, 11:16 (UTC):
ben buraya gittim geçen cuma gittim ücreti 470 tl arkadaşlar süper hocalar şakacı kızgın değiller güler yüzlüler aybert hoca çok iyi yunus hocada ole a b c ve d grubunba ayrılıyo a en büyükler d en küçükler DİKKAT; ben havuzdaN HAVUZ terliğiyle çıktım duştu kafam morardı hocalar da hemen ilgilendi hemen ilgileniyolar yani teliklerle çıkmalın bilenler ve bilmeyenler grubuna aylılıyo havuzda pazartesi gunleri yok havuz temizliği olduğu için atıcılara gidiyoruz parasını biraz fazla olmasının sebebide bu yani değer 1. ve 2. gruplar var ben 1. dim sabah siporu ve benzze ri şeyler var serviş soforleri iy can aykın

Yorumu gönderen: ayse4343, 09.07.2014, 18:55 (UTC):
dsiye gecen sene gittim iyiydi ama bu sene cok kötü ve pahalı sakın gitmeyin

Yorumu gönderen: sana ne?, 27.06.2014, 16:11 (UTC):
fiyatını öğrenebilir miyim?


Yorumu gönderen: deniz, 31.05.2014, 12:08 (UTC):
17 yaş yüzme kursu var mı

Yorumu gönderen: ece, 12.06.2013, 18:22 (UTC):
yüzme kursunda ne yapılıyor ????? :-

Yorumu gönderen: of, 22.12.2012, 19:30 (UTC):
kayıtlar hala devam ediyo mu kışın da var mı?

Yorumu gönderen: hana montana, 16.11.2012, 17:16 (UTC):
çok güzel bi yer tavsiye ederim çocuklar

Yorumu gönderen: Ali, 03.11.2012, 12:12 (UTC):
10 lira falan olsa gelicemde 34 katı kadar diyor bb

Yorumu gönderen: Aleyna , 01.08.2012, 20:26 (UTC):
ben dsi nilüfer spora geçen sene gittim ve bu sene yine gidicem tavsiye ederim çok güzel ve pahalı değil

Yorumu gönderen: selana, 19.07.2012, 19:56 (UTC):
süperrrr

Yorumu gönderen: asli, 01.07.2012, 09:26 (UTC):
biz zenginiz babam 3katını vericek hep bele ilgilinecekler

Yorumu gönderen: mert , 27.06.2012, 05:02 (UTC):
hem tam gün yemek servis dahil çok eğlenceli bütün dallar dahil fiyat çok uygun en ucuzu dsi spor ve çok güzel öğretiyolar

Yorumu gönderen: eh, 23.06.2012, 12:43 (UTC):
çok pahalı enayi değilim ben

Yorumu gönderen: muzaffer, 23.06.2012, 10:43 (UTC):
çok pahalı kardeşim sanki çocukları olimpiyatlara yollayacaklar

Yorumu gönderen: lisanslı, 21.06.2012, 08:46 (UTC):
oha çok pahalı ben lisanslı yüzücüyüm yıldırımda 200 tl ye indirdiler vazgeçtim yuhh yani enayi değiliz bence en iyiysi bosch yüzme kursu ...

Yorumu gönderen: emir, 21.06.2012, 08:37 (UTC):
bi deneyelim

Yorumu gönderen: lale, 11.06.2012, 09:33 (UTC):
bence çok güzel ben geçen sene gittim.hatta bu senede kardeşimle gidicem.(EN KÜÇÜK 1. SINIFA GEÇENLER GİDEBİLİYOR)

Yorumu gönderen: smeyye, 29.04.2012, 20:58 (UTC):
ben gidicem

Yorumu gönderen: hasantaha, 22.03.2012, 12:30 (UTC):
ne bir fiyat var nede birsey >





:(

Yorumu gönderen: ahmetcan, 21.08.2011, 12:43 (UTC):
:çok pahalı enayi değilim xd

Yorumu gönderen: ceysun, 26.07.2011, 20:13 (UTC):
ben dsi nin sporcusuyum çok güzel

Yorumu gönderen: ..., 08.07.2011, 10:09 (UTC):
yetişkinler için yüzme dersleri veriliyor mu

Yorumu gönderen: sun, 01.07.2011, 15:04 (UTC):

Yorumu gönderen: emir, 25.06.2011, 07:05 (UTC):
ben daha öncede gittim şimdi yine gideceğim toplam 340 tl ama yemek,servis gibi şeyler var.:)

Yorumu gönderen: mehmet , 23.06.2011, 11:56 (UTC):
iyi olduğunu duydum. 20gün sürüyor ve fiyat olarak biraz pahalı
:-

Yorumu gönderen: ismim yok , 17.06.2011, 10:27 (UTC):
340 tl bence çok biraz daha indirim yapsalar çok iyi olucak lütfen indirim yapınnnnnnnnnnnnnnnnn :-

Yorumu gönderen: Ahm€T , 17.06.2011, 09:43 (UTC):
Fiyatlar 340 Tl Servis DAhil 8:30 Da alıyorlar 16:30-17:00 Gibi Bırakılar Yaş Grupları 7-10 Ve 11-14 Arası

Yorumu gönderen: mehmet, 10.06.2011, 07:59 (UTC):
yüzme kurslarına büyüklerde katılabilirmi?

Yorumu gönderen: eren, 09.06.2011, 18:45 (UTC):
çok iyi ben okullar kapanınca gideceğim

Yorumu gönderen: naz, 08.06.2011, 14:16 (UTC):
ben arayıp sordum arkadaşlar 20 haziranda başlayacak yaş sınırı 7 ve herşey dahil 340 tl. merak edenlere duyurulur.

Yorumu gönderen: serkan, 24.05.2011, 13:53 (UTC):
arkadaşlar burdan iş çıkmaz bize 7-10 yaş grubu içinmiş sadece yetişkinler için yokmuş....

Yorumu gönderen: ayşe, 03.05.2011, 11:44 (UTC):
bayanlar için özel haftada 2 3 günlük yüzme kursu arıyorum bilen varsa sevnirim

Yorumu gönderen: BEYZA, 30.04.2011, 12:52 (UTC):
fiyatlar belli olsa süper olcak her kafadan bi ses çıkıyorrrrrrrr...... :-

Yorumu gönderen: dsi, 02.02.2011, 10:11 (UTC):
herkese öneririm çünkü ben dsi ye gidiyorum ve çok memnunum bence seveceksiniz tavsiyem gidin hem çok eğlenceliler...

Yorumu gönderen: ceren, 31.12.2010, 17:14 (UTC):
bnce çk kötü

Yorumu gönderen: Furkan, 01.12.2010, 12:17 (UTC):
fıyat nedir?

Yorumu gönderen: ayben, 02.07.2010, 07:35 (UTC):
bence harika bir aktivite ve eğlence bayıldım

Yorumu gönderen: deno, 01.07.2010, 11:05 (UTC):
bende yazıldım nasıl bir yer

Yorumu gönderen: elçin, 28.06.2010, 10:25 (UTC):
arkadaslar bu yaz okulu oldugu için tam gün 15 günlük 290 tl sabah 8 bucukta alıyolar öğlene kadar valebol tenis vs. gibi sporlar öğlen yemeğini veriyolar ve 4 bucuğa kadar yüzüyolar

Yorumu gönderen: mahmut, 24.06.2010, 17:15 (UTC):
ben kimseye tavsiye etmiyom >:

Yorumu gönderen: ESRA, 22.06.2010, 13:11 (UTC):
ACABA BU YÜZME KURSU ÜCRETSİZ Mİ?

Yorumu gönderen: sana ne, 16.06.2010, 11:41 (UTC):
bben gitmiştim fakat beğenmedim size yani önermem..

Yorumu gönderen: EmreBaba, 12.06.2010, 13:26 (UTC):
Cumartesi ( bugün aradım ) açan eden yok haftasonu yatış sanırım memur işi

Yorumu gönderen: eren, 04.06.2010, 08:07 (UTC):

Yorumu gönderen: selda, 29.05.2010, 07:57 (UTC):
ucretlerı nerden ogrenıyoruz ??

Yorumu gönderen: yavuz, 14.03.2010, 16:16 (UTC):
yüzme kursu değil de haftada 2 kez yüzebileceğim bi yer var mı.
bursada tıp okuyorum cok sıkılınca kaçamak olur.. öyle bi yer var mı.aylık 60 70 lira falan olcak...bilgilendirirseniz sevinirim...

Yorumu gönderen: DFNE, 10.02.2010, 12:21 (UTC):
YŞHG

Yorumu gönderen: ecre, 15.01.2010, 18:18 (UTC):
bn gttim çok ktü çok pis 1 ayda bir temizliyolar

Yorumu gönderen: berhan, 03.12.2009, 09:55 (UTC):
yüzmek çok iyi bir spordur.

Yorumu gönderen: aybike, 11.10.2009, 17:54 (UTC):
ben gittim spr bir yer tavsiye ederim arkadaşlar

Yorumu gönderen: Administrator, 20.08.2009, 11:34 (UTC):
Fiyatlar verdiğimiz numaralarda değişmiş olabilir bu yöneticiyle alakalı değil.

Yorumu gönderen: ilknur, 07.07.2009, 22:57 (UTC):
fiyatları bukadar merak ediyorsanız açın telefon sorun tembellik kanınıza işlemiş

Yorumu gönderen: kamil, 07.07.2009, 16:41 (UTC):
fiyatları 300 tl 15 günlük

Yorumu gönderen: gokçe, 29.06.2009, 10:43 (UTC):
biz katılmak istiyoruz.
ama fiyattı bilmiyoruz

Yorumu gönderen: beyza, 16.06.2009, 17:23 (UTC):
herkes fiyatları merak ediyor yazsanız ne olur
:-

Yorumu gönderen: meltem, 15.06.2009, 18:19 (UTC):
admin diosunki verdiğimiz numaralardan öğrenebilirsiniz die ama numaralar hep meşgul çıkıyoooooooooo :- :- :-

Yorumu gönderen: meltem, 15.06.2009, 11:19 (UTC):
YhA BiRi FiYaTı YaZsIn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yorumu gönderen: sena, 07.06.2009, 15:48 (UTC):
işallah 1. devre dolmaz ona girebilirim..:)

Yorumu gönderen: Admin, 01.06.2009, 14:08 (UTC):
"senem,
adminden cevap bekliyoruzzz" Sorduğunuz soruya ben değil verdiğimiz numaralar cevap veriyor.

Yorumu gönderen: Admin, 01.06.2009, 13:56 (UTC):
Verdiğimiz numaralardan fiyatları öğrenebilirsiniz.

Yorumu gönderen: ela, 30.05.2009, 17:48 (UTC):
Ya siz yazmışsınız herşeyini ama fiyat lazım fiyatı yazın ona göre gelelim ya

Yorumu gönderen: elif nur, 28.02.2009, 20:29 (UTC):
ya levent hocanın yanında yer alan biricik yakışıklı murat hocamız yok mu? yüzmeyi baştan ondan öğrenmek istiyorum
iznik dsi alerji kampından selamlarr

Yorumu gönderen: senem, 03.01.2009, 14:20 (UTC):
sorumdaki parantezi değiştiriyorum yaş 24 oldu

Yorumu gönderen: senem, 19.12.2008, 11:30 (UTC):
adminden cevap bekliyoruzzz

Yorumu gönderen: senem, 18.12.2008, 18:43 (UTC):
büyüklere yönelik tenis kursu veriliyor mu?
''Kurs programı sonunda başarılı görülen sporcular DSİ Nilüferspor alt yapısına girerek lisanslı sporcu olarak şampiyonalara katılma şansı kazanabileceklerdir.''

cümlesi tenis dersi aldıktan sonrada geçerli mi (23 yaş için)

Yorumu gönderen: off, 18.11.2008, 16:41 (UTC):
arkadaslar ben özel tenis dersi almak istiyorum ders vercek hoca yok ya bilgisi olan var mı

Yorumu gönderen: yeliz, 10.11.2008, 14:40 (UTC):
hiç de değil bence süper

Yorumu gönderen: nazım , 06.10.2008, 18:01 (UTC):
eski külübümü çok özledim ya levent abi eğer alınıyorsa eski bizleri çağır yeniden her zman yolundayız

Yorumu gönderen: sinan, 29.06.2008, 18:07 (UTC):
süperrrrrrr 8)

Yorumu gönderen: Admin, 28.06.2008, 09:18 (UTC):
Sayın ":(",
İlk gün yanınızda ne götürüleceğini verdiğimiz telefonları arayarak öğrenebilirsiniz...

Yorumu gönderen: :(, 21.06.2008, 15:41 (UTC):
kayıt yaptm da ilk gün yanımda ne götürmem gerekiyor hiç bi fikrim yok!

Yorumu gönderen: pınar, 18.06.2008, 10:38 (UTC):
ben kısmetse pazartesi başlıcam inşallah güzeldir:):);)

Yorumu gönderen: bilmiyorum, 18.06.2008, 07:13 (UTC):
cok kötü olmus daha fazla yaz kamplarıyla bılgı eksık ve hiç resim yok:D:D:'(

Yorumu gönderen: utku, 04.06.2008, 15:05 (UTC):
yeterli bilgi vardır.
hazırladığınız bu etkinlikler için teşekkürler.

Yorumu gönderen: çağla, 03.06.2008, 18:53 (UTC):
galeriye girersen resimleri görebilirsin :D

Yorumu gönderen: bilmiyorum, 03.06.2008, 10:27 (UTC):
:D:D:D:D

Yorumu gönderen: bilmiyorum, 03.06.2008, 10:26 (UTC):
cok kötü olmus daha fazla yaz kamplarıyla bılgı eksık ve hiç resim yok



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsminiz:
Mesajın:

 
  Bugün 15 ziyaretçi (20 klik) kişi burdaydı! Copyright ©Dsi Nilüfer Yüzme  
 
=> Sen de ücretsiz bir internet sitesi kurmak ister misin? O zaman burayı tıkla! <=